Loading...

سلام ، به وبسایت آموزشگاه زبان آداک خوش آمدید.

صدای مشتری (انتقادات ، پیشنهادات و شکایات)

 

در آداک از انتقادات و پیشنهادهای دانشجویان استقبال میگردد. لذا جهت تشویق دانشجویان برای‌ اظهار انتقادات و پیشنهادات راههای متعددی طراحی شده است که در دسترس‌ همه‌ باشد و براحتی‌ بتوانند انتقادات/ پیشنهادات خود را مطرح‌ نمایند و سازمان‌ بتواند به‌ تمام‌ آنها پاسخ‌ درست‌ و مناسب‌ ارائه‌ نماید .

کانال های انتقال انتقادات و پیشنهادات شما

مراجعه به مرکز و ارتباط مستقیم با مدیر و سوپروایزر مربوطه
ارتباط تلفنی و پیامکی

صدای مشتری تماس با شماره تلفن 88943978
ارتباط مستقیم با مدیریت از طریق 09375747713

ارتباط ایمیلی

صدای مشتریinfo@adakenglish.ir